donderdag 12 december 2013

Dart muisje


Na al de gehaakte muisjes werd het voor mij weer
tijd om eens een echt Dart muisje te breien.
 
Ik heb er heel veel gebreid een paar jaar geleden,
toen mijn eerste brei kriebels weer ineens naar boven
kwamen.
 
 
Het blijft een top patroontje!
 
 
Gebreid op pen nr. 2,5 met katoen wordt de muis
ca. 15 cm hoog.
 
 
Hij heeft zijn kerststokje al te pakken)
 
 
Je kunt eindeloos blijven variëren in de outfits.
Zo wordt iedere muis anders.
Ik ben er alleen nog niet achter of ik ze nu van katoen
of van wol het leukste vind:)
 
Voor mijn verjaardag het winterboek van Flow
gehad, daar zitten weer allerlei mooie papiertjes in
smul..smul...smul... :)
 
Ook leuk om als achtergrond voor je foto's te gebruiken...
 
 
maar nog leuker om mee te knutselen en vouwen,
fijne dag allemaal gewenst.
 
 


9 opmerkingen:

  1. ik zag hem op pinterest haha..gelijk ff gepind ook... wat een schatje ♥ een muiske met een hoog knuffel gehalte
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet hij er mooi uit!
    Een heel lief muisje zo...

    Fijne dag.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze gebreide muis is ook weer zo een lieverd (smelt, smelt)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve muis, ik krijg spontaan zin om ook eens een knuffel te breien! Eerst de sokken afmaken... Het Flow-boek kon ik ook niet laten liggen, goed idee om de mooie papiertjes als achtergrond voor foto's te gebruiken. Ik gebruik nu vaak gedessineerd papier uit zo'n blok.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zag ook het flowboek staan.. maar heb toch de simply haken maar genomen!!!
    een verschrikkelijk mooie muis is dit !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje!
    Had ik je al gefeliciteerd met je verjaardag? Zo niet, dan bij deze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n dot van een muisje zeg! Echt knap!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your mouse is adorable!

    Merry Christmas...

    xo

    Sheila

    BeantwoordenVerwijderen