woensdag 23 mei 2018

Long, long time ago....




Piep!!!!

Hier zijn ze, de grote en de kleine.




het lijkt wel of de kleine vraagt, wanneer word ik net zo groot
als dat jij bent? 


De witte muis is ca. 17 cm hoog en de grijze 8 cm.

De witte muis komt van een patroontje wat ik op pinterest tegenkwam,
Chalk and Cheese.
Het grijze muisje is van een oud patroontje wat ik nog had liggen.


het leuke van de witte muis vond ik de uitdaging om een
gebogen armpje te breien. 


en nee, die broek past niet , maar staat toch wel een beetje leuk!

fijne dag gewenst
groet Francien

12 opmerkingen:

  1. Die broek staat geweldig, juist omdat ie te groot is :-)
    Wat een lief stel! Ik hoop dat ze nog veel familie, vrienden, kennissen krijgen en die hier allemaal geshowd worden XD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je, ja, de broek...beetje oversized maar leuk, groet Francien

      Verwijderen
  2. Wat zijn ze leuk en ook ik vind de broek geweldig staan, juist grappig :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op muizen. Wat zijn ze lief en heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, dank je, muizen blijven vertederend... uhh... alleen niet in ons huis, haha. Groet Francien

      Verwijderen
    2. Heel erg mooie muizen!
      Ik brei rechte armpjes omdat het mij niet goed lukt om gebogen armpjes zonder keergaatjes te breien.
      Heeft u een oplossing voor mij..of hoe heeft u de gebogen armpjes gebreid?
      Alvast dankjewel.

      Verwijderen
    3. Hoi Monique, bedankt. Bij de witte muis zat het in het patroon beschreven. Zo niet, dan stop ik soms bij het vullen van een armpje een stukje ijzerdraad erin. Succes.

      Verwijderen
  4. oww wat schattig weer.. en ja ook ik vind die overseized broek juist erg stoer staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke muizen zeg!! Kan ik bij jou het patroon bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, patroontjes komen van internet, zie mijn bericht. Groet F.

      Verwijderen